Followers

Friday, February 18, 2011

aku insan lemah..


Ya Allah,

tabahkan lah hati hamba mu ini..

sesungguhnya aku insan yang lemah..

aku keliru..

maafkan aku jika aku pernah melukakan hatimu,wahai sahabat..

ku juga manusia biasa yang melakukan kesilapan..

yang ku mahu hanyalah perdamaian..

persahabatan seperti dulu..

kau seorang sahabat yang baik..

ku merindui mu sebagai seorang sahabat..

aku cemburu melihat kau gembira bersama teman2 ku..

tetapi aku?

adakah kau benci dengan ku?

hrmmmm..

hindarilah segala dendam yang terbuku..

kerna ku tak mampu bertahan lagi hidup seperti ini..

tapi ku bersyukur ada teman2 lain yang tidak membenci diriku ini..

jika perpisahan yang kau mahu..

akan ku pergi jauh dari sini..

akan ku menghitung hari perpisahan untuk mu..

sekian..



(sorry lah beremosi tiba2.. dah penat menahan kesakitan niyh.. hrmmm..  kpd yg berkenaan, aku da lame maafkan kau.. maybe kau tak baca kot blog aku nie.. )

6 comments:

Catheeya said...

Harap-harap lembut la hati dia kan. insha Allah.

shikin shariff said...

insyaAllah.. thanx,dear.. ;)

Tila said...

hurrmmm.chill babe.mudh-mudhn "tht person" baca ur blog.huhu

shikin shariff said...

shilla : tak baca pon takpe.. at least aku da meluahkan isi hati yang terbuku nie.. thanx,sygg..

hakim said...

chill shikin.if 'he' is the only person who hate you,dont worry,cos u have thousand friends who love you.xoxo!

shikin shariff said...

akim : thank you soo much 4 ur support.. yeah!! my friends love me more.. ;))