Followers

Friday, February 19, 2010

sleep a.k.a tido..

aiii..

tido?!
Tidur ialah keadaan rehat badan semula jadi yang dialami seluruh manusia..
sesetengah org menjadikan tido sebgai hobi..
bagi saya, tdo itu adalah masa utk merehatkan badan kite yg telah penat bekerja seharian..
jadi, saya sgt tidak suka diganggu apabila saya sedang tdo..
2 perkara yg saya paling pantang ketika tdo :
  1. tidak suka cahaya lampu
  2. tidak suka bunyi bising
so, tym tdo kne laa light off.. baru lah aman sket..
and x mau dgr bunyi2 yg mengganggu ketenteraman saya utk tdo..
btw, even org berdengkur pn bole wat saya marah tau..
haha..

but life saya berubah ketika di uitm..
roomateku selalu x light off..
die mmg study mlm2..
but if die nk tdo pn,die x kn light off..
da laa x light off, pastu ringtone msg x nk pnjg plak kn..
betapa sakit nye ati saya..
kalo saya tdo,saya mampu buat apa saja..
jadi,saya telah "sound" die utk tkar ringtone die..
and saya terpaksa tdo pkai penutup mata..


erm,knape laa tbe2 nk berckp ttg tdo? tiada motif..
saje saje.. suka suka..
sekian..

No comments: