Followers

Monday, October 25, 2010

utusan : hello kampus..

heyy,guyss..

nak share ngn korg psal ak msuk paper.. walaweii.. bangga siot.. haha.. even msuk paper psal ntah pape je tp i dont care.. act, photo tu di snap 2 weeks ago tym ak pegi reunion plkn kat kem kkb.. and ktorg nye cerita ni dimuat kan dalam suratkhabar utusan malaysia bahagian "hello kampus"..

okiess.. here the story..



petikan dari suratkhabar tue.. ;))

Pelajar Diploma Perakaunan UiTM, Lendu, Melaka, Nurashikin Mohamad Sharif berkata, ketika menyertai PLKN tahun lalu ia amat sukar membiasakan diri kerana ia merupakan kali pertama berenggang dengan keluarga. "Namun lama-kelamaan saya mula seronok dan semakin serasi dengan keadaan di sana. Saya bertuah kerana dapat berkenalan dengan rakan-rakan daripada pelbagai kaum ketika di PLKN. Namun apabila saya melanjutkan pelajaran di universiti soal saya berenggang dengan keluarga tidak menjadi masalah lagi. "Modul dalam PLKN banyak membantu saya di universiti dan menyedarkan saya betapa pentingnya semangat kerjasama dan setiakawan," katanya
 
okey.. even statement ni bukan dari ak tp seronok nama ak ada dalam paper.. and antara 7 org ni juz 4 org je nama nye disebut and i'm the lucky one.. heeee.. k laa.. nanti lagi banyak ak mengarut... salam 1 malaysia.. ;))

2 comments:

baker's daughter said...

yunk poyos laa byk mengajar kono..masuk U every weekend balik jugak..sangat tak bole blah ahahah :D
btw nk bgtau aku ade blog jgk eheheh :p

shikin shariff said...

haha.. babe,tue totally bukan ayat aku eyh.. t'gelak2 ak bace... hahaha.. yupp,da tgk ur blog.. ;)