Followers

Thursday, November 25, 2010

weakness..

ohh,tidak..
ada beberapa kelemahan saya..

tidak boleh :

- bertentang mata..
aku tak bley kalo org tenung trus ke mata.. aishhh.. jgn wat psal..

- org kelip sebelah mata..
still ada kne mengena ngan mata.. haha.. seryes x bleyy.. rasa cm geli.. gedixx kan? and pnah dulu2 tym skola my boyfie kelip mata tym lalu sbelah clas i and suddenly i jatuh kerusi.. sengal jerk..

- ada banyak semut macam askar2 semut sedang berkumpul..
ni pun aku geli.. nanti aku meremang satu badan..

- blood
saya memang takut tengok darah.. mcm mane nak pregnant nanti? adoii. haha...

- guys yg bru potong rambut..
tolong lah.. nanti i akan rase die hensem.. haha.. tlg jgn potong rambut yer,guys..

- jejaka janggut ciput..
walaweii.. memang terbaekk.. kalau tak ensem pun nanti i akan cakap die ensem.. hikhik..

No comments: