Followers

Wednesday, December 01, 2010

practical.. -the end-

 hii,guysss..

saat2 yg dinanti-nantikan telah pon tiba.. tapi agak sedayy lah nak tinggal kan tempat practical..staff Accounts ASNB sume memang bestt.. kenangan 6 months kat sana takkan ku lupakan.. byk kenangan wooo.. and thanks a lots for everything.. i am very lucky sebab dua kali okeyy diorg wat makan2 untuk aku.. and dua kali lah aku kena kasi speech.. (itu saya tak suke.. haha) 1st time tue waktu jamuan raya Accounts ASNB yang sangat grand.. that time celebrate jugak untuk sume budak practical which ada 5 org including me.. and isnin lepas, diorg buat jugak makan2 untuk aku even tak grand tapi terharu weihh.. kali ni buat potluck.. macam2 makanan diorg bawak.. ada sorg akak ckp "wah,banyak makanan kali nie.. biase nye sikit je sampai tak cukup makanan.." senyum je aku dengar.. =) jamuan ni start pkul 8.30 pagi.. so,ala2 breakfast laa..  sila lihat lah makanan yang ada..

sandwich telur..

macaroni & mee goreng..

kuah speghetti..

laksam..

sandwich tuna

rati jala..

kuah kari

wajik

kek batik (saya buat yerr)

kuih talam berlauk (saya yg tempah)

karipap

kek roti kot.. haha.. x sure..  

see.. banyak kan.. more than 10 foods.. sedap2.. thanx sume for the foods.. alhamdulillah.. semua staff menyenangi kehadiran aku.. banyak jugak lah dapat present.. terharuuu.. last day tue, pkul 4.40 ptg aku dah start bersalam-salaman.. jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada semua kerana telah memberi tunjuk ajar kepada saya insan yang lemah ini.. and minta maaf jika ada salah dan silap.. semoga kita kan bertemu lagi di lain masa.. sayang kakak2 dan abang2 di sana.. ;)

No comments: