Followers

Thursday, December 23, 2010

result...

heyya!!

hari ni adalah hari penentu untuk pelajar2 tingkatan 3 yang menduduki exam PMR.. perghh.. mesti korg nervous kan? kan? haha.. aku pon pnah rase jugak.. nervous gilerr,beb.. sampai tanak masuk skola ambik result..  and today, my cousins 2 orang ambik result PMR.. alhamdulillah, aizza got 8A's and ika dpat 2A's.. kire okey lah tue.. congratz, girls.. ada jugak yang ikut jejak langkah kak ngah die.. ;) 

from left : aizza & ika (congratz,korang..)
so,now aku nak flash back masa aku form 3 dulu.. tym ambik result PMR.. heee.. ;))

time aku lower form, aku skola kat mrsm mersing... so, kne pegi mersing lah ambik result.. but that time, my dad keje kat jeddah.. kesian jugak lah my mom bersusah payah bawak aku ke mersing.. tapi ktorg ke mersing dari kuantan (my kampung).. dekat sket lah and my uncle and aunty pon teman jugak.. bertambah chuak lah aku sebab ramai pulak yang ikot.. kalau result tak bagus tak ke malu aku niyh.. adoii.. tym PMR aku agak banyak maen2 lah.. hrmmm.. takut betol nak ambik result.. and bila dah nak sampai pagar mrsm tue, menggigil2 lutut aku.. and aku cakap kat my mom, "ibu, tanak masuk lah ambik result.. ikin takut lah.." my mom geleng2 kpale je.. 

but nak tanak kena jugak lah ambik result.. and alhamdulillah.. i got 8A's.. sangat tak sangka dow.. happy sangat2.. then,trus call my dad.. 

shikin : ayah,cuba teka result ikin..
ayah : erm.. 6A.. 5A..
shikin : ikin dapat 8A's lah..

perghh.. ayah aku target aku dpat 5 or 6 A je? huhu.. syukur gler that time.. berjaya buat parents aku bangga.. but juz UPSR and PMR je aku dpat gembira kan mereka.. SPM?? hrmm.. alhamdulillah.. tapi tak sehebat orang lain.. tapi aku bersyukur dengan ape yang aku dpat.. now,aku dah masuk universiti.. dulu2 my mom ckap, ibu juz nak tengok anak2 ibu masuk universiti.. alhamdulillh, me and my bro dah masuk universiti.. juz tinggal my adek yang bru lpas UPSR.. pasni, hope die dpat masuk MRSM juz like me.. 

and i got present from my parents.. see this..

i got that pinky swatch.. ;)
hihi.. saje je nak flash back time dulu2.. banyak okey story kalau nak flash back balik.. ada yang manis dan ada juga yang pahit.. takpelah.. next tym jelah cite.. ape?? cer cite cer cite... haha.. dah t'pengaruh cite hantu kak limah balik umah ler plak.. okeyy.. nak stop merepek.. hope korang tak stop bace my blog,k.. love you,guys.. nite2.. ;))


No comments: