Followers

Thursday, May 26, 2011

nora elena..

assalamualaikum...



heyy,guyss... eh eh.. pnah tengok tak cite nora elena every mon-thurs from 7-8 pm.. urgghhh.. rugi kalau tak tengok.. haha.. it's about love story.. oucchhh.. i suke i suke.. heeeee.. sangat complicated lah jugak cite nie tapi still bole layan.. meh i story sket..

nora elena nie seorang gadis chantek molek yang telah bertunang dengan eid.. mereka sedang sibuk membuat persiapan untuk perkahwinan mereka.. dalam masa yang sama, eid nie seorang yang rajin bekerja dan sangat menghormati dan mengagumi boss nya iaitu ahmad seth tan dan kadang2 mengabaikan tunangnya itu.. 

suatu hari, elena tertumpah kan air ke atas baju boss eid, seth.. and dari situ mereka saling mengenali.. seth dan elena sering terjumpa secara kebetulan dan membuatkan seth semakin hari semakin ingin mendekati elena.. tapi die tiada niat merampas tunang eid, staff kesayangannya... suddenly, eid dapat tau yang elena and seth ada affair and eid sangat marah sehingga die memutuskan tunang dengan elena tanpa usul periksa apa yang terjadi dan tidak mendengar penjelasan elena.. elena sangat sedih dan kecewa.. dalam pada itu, seth rase serba salah and die masuk meminang elena demi menutup malu maruah keluarga elena daripada tidak jadi kahwin dengan eid.. dan mereka akan berkahwin pada hari yang sama sepatutnya eid dan elena.. 

hehehe.. nak tau seterusnya?? sila layari tonton.com.. heeee.. tak sangka i teror buat karangan.. teheee..=D korg tengok lah cite nie.. unpredictable tau.. act, cite ni adaptasi dari novel and i tak tau tajuk ape.. so,i tak sabar nak tengok next episod..

and and and the hero sooo macho which is aaron aziz and sorang lagi actor extra watak die malik.. chomel and klaka.. i loike.. selamat menonton.. ;))

good night, love.. 

4 comments:

nn said...

geram jugak pasal Seth Tan yang rogol Nora. tapi can't help adoring him. sweet sangat! agagaga

shikin shariff said...

mmg seth ke yg rogol die?? urgghh.. tak suke tak suke..

nn said...

kalau ikut novel memang dia. adaptasi longgar and banyak yang tak sama. so, tak sure. tapi ikut gaya seth macam memang seth. huhu

shilasam said...

cter ni from novel kan.da pnh bce.cter tu mmg sweet sgt kan2.
huhu....